maanantai 12. tammikuuta 2015

shopping day

Jeejee huippu päivä! Eilinen oli aika kamala, sillä olin kipeänä enkä saanut mitään aikaan. Sen takian oli ihana herätä uuteen päivään! Herätyksestä huolimatta nukuinkin pitkään ja viimein herätessä oli itse asiassa pirteä olo. Parasta tässä aamussa oli kuitenkin se, että sainkin shoppailiseuraa; olin jo varautunut menemään yksin kaupungille. Sain kuitenkin houkuteltua Lauran mukaani, ja pakkasesta ja tuulesta huolimatta shoppailureissu oli varsin onnistunut! Käytiin vain muutamassa kaupassa, joten jaksettiin katsella valikoimaa ihan kunnolla. Ensimmäisenä perus H&M, jonne mulla olikin joululahjaksi saatu lahjakortti. Löysin ihan Logg:n peruspaidan, sini-valkoraitainen ja tietysti 3/4-hihainen :D Mulla on kaikki paidat aina 3/4-hihaisia vaikka sitten palelee... Nappasin mukaan myös harmaan ylisuuren neuletakin, jollainen löytyy Lauraltakin, pientä inspiraatiota siis sieltä suunnalta. Gina Tricot yllätti minut ihan totaalisesti! Viime aikoina oon tosi harvoin löytänyt mitään sieltä, mutta nyt kävi tuuri! Ale-tuotteiden joukosta löysin harmaan 3/4-hihaisen paidan, jossa on mustia pitsisiä yksityiskohtia, sekä perus valkoisen t-paidan numeroprintillä, ja myös uuden pipon ja yhteen kuuluvan huivin. Ihan normihintaisena ostin sitten yhden printtitopin, jonka olin itse asiassa bongannut netistä.


Shoppailujen jälkeen nähtiin Jenni ja Saana, ja käytiin kahvilla Cafe Roosterissa. Mukavan oloinen paikka, pitäisi joskus käydä ihan syömässä siellä! Tällä kertaa herkuttelin Fazerina cup cakella, joka oli hyvää mutta niin täyttävää :D Kahvittelun jälkeen lähdettiin pian kotiin päin, ja loppuillan suunnitelma on aikalailla sohvan nurkassa löhöämistä. Oon alkanut katsoa Skinsiä Areenasta, siellä on näköjään kaikki tuotantokaudet!


Huomenna viimein koittaa paluu arkeen, vaikka aika pehmeä onkin. Mulla on hurjasti yksi luento iltapäivällä, ja tiistait näyttää jatkuvan aika samanlaisina muistaakseni koko kevään. Huomenna illemmalla on kuitenkin myös hallituksen kokous, jossa päätetään ensi vuoden pestit. Sen jälkeen on myös hallituskaronkka, mutta meikä taitaa mennä ihan limulinjalla. Vähän jännittää havitteleeko muutkin Reema-vastaavan paikkaa, mutta käsittääkseni se loppujen lopuksi kiinnostaa aika harvaa. Ja toisaalta mulle se on se mitä haluan eniten tehdä, joten ehkä saataisin jatkaa siinä Lauran kanssa!



Latasin Instagramiin kollaasin joistakin tämän päivän kuvista, ja poistin sen vahingossa. Great success.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti