tiistai 16. heinäkuuta 2013

Watch me land

Mulla oli tänään tosi kiva päivä, aamusta iltaan. Ensin toivotin poikaystävälle hyvää työpäivää ja sain itse jäädä sänkyyn vielä muutamaksi tunniksi, haha. Yritän aina olla empaattinen ja pitää silmät auki siihen asti, että ovi käy. Tänä aamuna se vain oli tosi vaikeaa, mutta kun sitten sain avattua simmut, mua odotti yllätys: tietokoneen taustakuva oli vaihtunut söpöön kissanpentuun! Eeli tietää miten ihastunut oon kissoihin, vaikka vielä mun loputon suostuttelu pörröisen pennun hankinnasta ei olekaan saanut myöntävää vastausta. Lienee allergialla jotain tekemistä asian kanssa.

Puoleen päivään mennessä olin saanut raahattua itseni ylös sängystä. Sekavasta ja unisesta olotilasta huolimatta oli toimittava, sillä oli tulossa vieraita. Tai ihan tuttujahan ne oli; äiti ja isäpuoli Erkki kävi kahvilla ja toivat Eelin lisäksi mukanaan pullaa! Tykkään aina kun saan kattaa vieraille kahvipöydän, ja vaikka en nyt ollutkaan omassa kämpässä, oli silti kiva hääräillä. Käytiin vielä katsomassa missä se mun uusi kämppä sijaitsee. Mamma lupasi sponssata keittiöön jonkinlaiset Marimekon verhot, jej! Tosin keittiön ikkuna tulee sitten olemaan suoraan sanottuna puskassa, niin kuin meidän parvekekin. Eipähän tarvite huolehtia tirkistelevistä naapureista? Saatettiin hääpäiväänsä viettävä pariskunta matkaan lomareissulle pohjoiseen, ja itse syötiin mun tekemää herkkuruokaa. Mun kokkailuthan on tunnetusti aina ihan parhaita ja oon mestarikokki, uskon että Eelin mielipide on aika puolueeton ja objektiivinen. Illemmalla oli sitten aika suunnata yliopiston kautta takaisin tänne Kaijonharjuun. Yliopisto oli autio, Kaijo ei. Eikä meidän kerrostalokaan; rappukäytävässä törmäsin jopa kaksiin naapureihin! Tai soon-to-be-ex-naapureihin, hyvähän se on nyt alkaa tunnistamaan naapureita.. Muuton eteen sain jo jotain aikaan. Tyhjensin yhden kaapin omista jutuistani, mutta sitten tajusin että kaikki pahvilaatikot on alakerran häkkivarastossa, melkein kaikki petivaatteet on pyykkikorissa, ja vaatteita ja astioita on vähän huono pakata kun ne on todellisia käyttötavaroita. Rankkaa tämä muuttaminen!


Huomenna töihin iltavuoroon ja sitten taas paluu arkeen. Vaikka vuoroja onkin näin heinäkuussa enemmän, kyllä vapaat vie silti voiton. Jospa jaksaisin hakea edes muutaman pahvilaatikon! Ps, oon surkein kuvien ottaja, mutta laittakaa kommenttia tästä tämänhetkisestä facen proffakuvatuksesta!

 Rakkautta etsitään kuin morsian mekkoa
Käytetään kerran ja säilötään kaapissa
Epätoivo ylläpitää mielenkiintoa
Ota mut syliin, pitele
mut älä omista
Sanni: Prinsessoja ja astronautteja

2 kommenttia: