keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Soon

Huomenna on odotettu muuttopäivä! Ihan oikeasti, tuntuu että olen laskenut viikkoja ja päiviä siihen, että tavarat saadaan raahattua Kaijosta Toppilaan; mun uuteen, omaan huoneeseen. Muutama pahvilaatikko on jo löytänyt tiensä uuteen kotiin, sillä tiistaina värväsin iskän ja isoveljen siirtämään niitä mun kanssa. Sitä ennen kävin ensimmäisessä asuntonäytössäni. Ei huolta, samaan osoitteeseen sitä ollaan edelleen siirtymässä, mutta myös isoveikan sijainti vaihtuu ja sitä varten tarvitsee tietysti uuden kämpän. Nyt me kaikki kolme, minä, Laura ja Petteri, hajaannutaan ympäri Oulua. Myös Lauraa muutetaan vähän huomenna, kun Pirkka-Pekka tuo tavaroitaan niiden tulevaan yhteiseen kämppään. Tiedossa on siis portaiden ravaamista ylös ja alas, paljon pahvilaatikoita ja ähkimistä kun ne yhdistetään..


Mutta nyt, mua väsyttää. Vaikka huomiselle on ohjelmaa luvassa vaikka muille jakaa ja perjantainakin äiti on tulossa vierailulle, vapaapäiviä ne on anyway ja tulee tarpeeseen. Niin kuin monesti olen sanonut, tykkään työstäni ihan mielettömästi, mutta jatkuva hymyileminen yhdistettynä muuttostressiin.. huh huh. Parina viime yönä oon sammunut melkein heti silmät suljettuani, ja nukkunut yhteen putkeen aamuun asti. Saman suunnitelmat ihan hetken päästä, palaillaan siis muuttotunnelmissa!

Oon sun pikkuriikkinen hauva
Koiratytöille lauluja laulan
Lauluissa avaruuskoira mä oon
Ja raketilla lennän sun kainaloon
Heikki Kuula: Koirakaveri 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti