sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

päivä pulkassa

Selvisin.

Sillä aikaa kun muu Oulu nautti kauniista kesäpäivästä, lämmöstä ja auringosta, minä ahersin töissä. Mainitsemien arvoista tämä lienee siksi, että olin ihan ensimmäistä kertaa ihan yksin. Hoidin päivän aikana asiakaspalvelun ja tykityksen lisäksi avauksen, täydennykset, lisätilauksen ja sulkemisen. Jännittäjätyyppi kun olen, stressasin etukäteen paljon. Mukava työpäivä se tämäkin oli, ja oli kivaa pyöräillä lämpimässä auringonpaisteessa ja sopivasti viilentävässä tuulessa sen oman kullan luokse, missä ruoka jo odotti uunissa. Sen päälle vähän Roswellia, Gossip Girliä, pyykinpesua, ja päivä alkaa olla pulkassa! Muutama puhelinsoitto tuli myös tehtyä, ja nyt on kyydit sovittu ja huomenna siis Sodankylään viettämään peräkkäin osuneiden vapaapäivien putkea. Passaa mulle!


Nyt kehotan kaikkia kääntämään telkkarin taajudelle MTV! Sunnuntai-iltaisin sieltä nimittäin tulee putkeen monta suositeltavaa ohjelmaa: Washington Heights, L.A. Complex sekä ihana Geordie Shore. Mun ja Eelin kesken tämä ilta onkin nimetty Meerin illaksi. Onneksi kulta kuitenkin kiitää pyörällään tänne mun luo katsomaan ainakin viimeksi nimettyä ohjelmaa, ja myös pakkaamaan reissua varten; kuka tietäisikään paremmin minkälaisella vaatetuksella tehdään hyvä vaikutus anoppiin! Tsemiä tsemiä ensi viikkoon :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti