lauantai 6. heinäkuuta 2013

Almost

Ei mennyt mun ja Eelin 10kk-päivä ihan niin kuin olin ajatellut. Mielessä mulla oli selkeä visio päivän kulusta: ensin kotona vähän välipalaa, illemmalla syömään Raxiin, sen jälkeen mun luo nauttimaan herkullisista jäätelöannoksista, elokuvasta ja poppareista. Joku muu oli näköjään vähän toista mieltä..


Eeli menee töihin aina kahdeksaksi, ja minä jään vielä nukkumaan. Yleensä heräilen noin tuntia ennen kuin työläinen tulee kotiin, juuri tarpeeksi aikaa siistiä kämppää, laittaa itsensä kuntoon ja keittää kullalle kahvit. Eilen mun ihanat aamu-unet kuitenkin keskeytti puhelimen piippaus. Äkkiä ylös, kamppeet kasaan ja kohti omaa asuntoa, sillä yllättäen perjantai muuttui työpäiväksi. Vaikka töissä oli kiva päivä, eräs asiakas kiitti hyvästä palvelusta ja sain sulkuhommat hoidettua nopeasti, silti suunpielet vaikutti olevan aina vaan nurinkurin. Mutta jäätelö pelastaa päivän kuin päivän! Ainakin siltä osin tämä tärkeä päivä oli ihan huippu, koska Eeli joka tapauksessa tuli mun luo vielä illalla ja kokosi meille herkulliset jäätelöannokset. Trio-jäätelöä, dominokeksejä ja kaakaojauhetta - sydämen muotoisessa keossa. Aikamoisen ihanuuden oon saanut napattua itselleni, just tällaisissa asioissa sen huomaa. Vaikka päivä ei alkanutkaan niin hyvin, nukkumaan sain mennä hymy huulilla<3


Koko viikonloppu meneekin sitten työn merkeissä. Hurja neljän päivän työputki, huh huh! Ei vaan, kivaahan se on tienata vähän rahaa, jotka sitten voi käyttää oman ja muiden liikkeiden alennusmyynneissä. Eiku.. Ensi viikolla matkustan Eelin mukana Sodankylään, siinä taitaa olla meidän tämän kesän reissu. Totta puhuen olisin niiiin halunnut Tampereelle shoppailemaan, huvipuistoon, elokuviin ja yöpymään Omenahotelliin. Mutta ehkä olen tyytyväinen tähänkin, varsinkin jos takaisin Ouluun tullaan telkkarin kanssa!

Don't need another perfect line
Don't care if critics ever jump in line
I'm gonna give all my secrets away
My God, amazing that we got this far
It's like we're chasing all thos stars
One Republic: Secrets

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti