lauantai 24. marraskuuta 2012

Grattis på födelsedagen!

Synnytyslaitoksella yhdeksäntoista vuotta sitten A-kaksoseksi ja B-kaksoseksi nimetyt tytöt viettää tänään megagigasuperhyperultra-synttäripaardeja!

Turha ikä, mutta tulipahan täytettyä, eli

Happy Birthday to Meeri and Laura!

  
Nää sadepäivät vaivas mua
ennen kuin mä vielä tunsin sua
mun aika pysyi paikallaan
kuin pilvet taivaalla
Sitten toit värit uudelleen
maailmaan mustavalkoiseen
Ois vaikeeta jos entiseen
mun täytyis palata

Ei siinä ois järkee
Sä oot mulle tärkee
Nyt mä tunnustan

En mä vois kuvitellakaan
ettei sua olis ollenkaan
mun elämässä
Happy birthday sulle
Kun mä näen sut mun lähellä
sateenkaari nousee mun mielessä
Silmissä hyvää syntymäpäivää
Paljon onnea vaan
Paljon onnea vaan
Happy Birthday

Tänään on helppo kulkea
puskea päin vastatuulessa
Kun olen luoksesi matkalla
ei sellainen vaivaa mua
Kesä ulkona alkaa jo
kaupungin päällä on aurinko
Ja hymyillään, helppoo on aina
kun tapaan sua

Ja siinä on järkee
Sä oot mulle tärkee
Nyt mä tunnustan

En mä vois kuvitellakaan
ettei sua olis ollenkaan
mun elämässä
Happy birthday sulle
Kun mä näen sut mun lähellä
sateenkaari nousee mun mielessä
Silmissä hyvää syntymäpäivää
Paljon onnea vaan
Paljon onnea vaan
Happy Birthday

Hei, tän päivän sankari oot
ja huomisenkin
minulle ainakin
Hei, tän päivän sankari oot
ja huomisenkin
minulle ainakin

En mä vois kuvitellakaan
ettei sua olis ollenkaan
mun elämässä
Happy birthday sulle
Kun mä näen sut mun lähellä
sateenkaari nousee mun mielessä
Silmissä hyvää syntymäpäivää
Paljon onnea vaan
Paljon onnea vaan
Happy Birthday
Tuuli: Paljon onnea vaan

5 kommenttia:

  1. Hurjan paljon onnea teille kummallekin! <3

    VastaaPoista
  2. Nyt olis muuten haastettakin sulle heitetty. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) edellinen kuvahaastekin on vielä tekemättä kun tällä uudella koneella ei sopivia otoksia löydy, mutta yritän nyt tsempata tämän haasteen kanssa!

      Poista
    2. Joo, älä ota stressiä. :)

      Poista