torstai 14. kesäkuuta 2012

shine, rain and thunder


Aamulla kun heräsin, aurinko paistoi ihanasti ja mittari näytti lähemmäs kaksikymmentä astetta. Ensimmäinen ajatus, summeeer! Kuitenkin aamupäivä piti käyttää siivoamiseen, ensin naapureiden ja sitten oman kodin. Kuinka ollakaan, pilvet kerääntyi sillä aikaa ja peitti mun ihanan auringon! Onneksi se tuli takaisin - mutta vain hetkeksi, sillä yllättävä sadekuuro puhkesi. En kuitenkaan ole mikään metereologi, vaan on mun päivään mahtunut muutakin. Poistuin talosta Kalajoen keskustan ihmeelliseen maailmaan; lainasin pari Budapest-opasta ja kävin tsiigailemassa aurinkorasvojen hintoja. Laitoin myös ruokaa Lauran kanssa, kyllä meistä vielä hyviä vaimoja tulee, sitten joskus. Iltasella mun päivää tuli piristämään elämäni valo, Milla, kera jäätelöpaketin ja Domino-keksien. Iltamme kului raportoidessa, suunnitellessa kesää ja tutustuessa web-kameran ominaisuuksiin, kaiken kaikkiaan varsin rattoisasti siis. Tiedossa on kuitenkin a lonely night, sillä lähtiessään Milla vei mukanaan paremman puoleni, jäsen L:n. Vain minä ja Facebook, sillä ukkosen takia en tänäänkään voi katsoa rästiin jääneitä nauhoituksia. Damn! Nyt mun mielentila on kaikkea muuta kuin järkevä, eli se on moro!

 Come on now
Lose the crown
The bling and the poise
And a head full of fright
Iris: Weirdo

2 kommenttia:

  1. kamala kuva minusta mut kiva uus banneri <3 (: ps pitää todistaa etten ole robotti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. You are not a robot, you're loveable, so loveable, but you're just troubled - Marina and The Diamonds: I am not a robot

      Poista