perjantai 25. toukokuuta 2012

Challengeeee

HipHei, sain ensimmäisen haasteeni! Onpa jännittävää! Vaikka säännöissä lukee, että pitäisi haastaa 15 bloggaajaa, olenkin pahis enkä tee niin! Sen sijaan ilmoitan tässä että tehkää kaikki ketkä haluaa, vaikka uskoisin että aika moni on jo tehnyt tämän. Mutta nyt ne säännöt:

1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Ilmoita heidän nimeämisestään heidän blogissaan.
3. Jaa 7 faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, joka nimesi sinut.
5. Lisää Versatile Blogger Award -kuva blogipostaukseen.

Olen siis radikaali ja siirryn suoraan kohtaan kolme!

1. Oon meidän perheen nuorin lapsi eli kuopus. Muita sisaruksia siis löytyy, kaksoissiskon lisäksi isoveli. Petteri on mua vuoden vanhempi, ja Lauralla ja mulla ikäeroa on suunnilleen 10 minuuttia.

2. Oon kissaihminen henkeen ja vereen! Tykkään kyllä muistakin eläimistä, mutta kissat vie voiton ylivoimaisesti. On esimerkiksi koiratkin kivoja, varsinkin tutut koirat, mutta totta puhuen vähän pelkään jos ne hyppii ja riehuu ja haukkuu. Kissat sen sijaan on ylväitä, kauniita ja itsenäisiä eläimiä. Niitä voi silitellä ja rapsutella ja nostaa syliin, ja ah kissan kehräys on maailman rauhoittavin ääni! Meidän perheellä on tällä hetkellä kaksi kisua, ja vuosien varrella niitä on ollut useampikin.

3. En oo ikinä ollut humalassa, eikä mulla ole ikinä ollut krapulaa. Siis ainakaan omasta mielestäni :D Silloin, kun oon juhlimassa/bilettämässä, oon kyllä iloinen, pirteä, aika nauravainen ja ehkä riehakaskin, mutta se johtuu vaan siitä että päällä on juhlafiilis.

4. Mun lempivuodenaika on ehdottomasti kesä! Talvi on kans ihan jees, mutta kesällä on vaan niin paljon enemmän tekemistä. Varsinkin kesän viettäminen Kalajoella on ihan mahtavaa; juhannus, kaverit, meri ja ranta, aurinko... Lisäksi saan olla kesätöissä tosi kivassa paikassa, samassa kuin viime vuonna.

5. Tykkään tosi monenlaisesta musiikista, mutta lyhyesti sanottuna siitä, mitä soitetaan radiossa. YleX on mun lempiradiokanava ja ne juontajat siellä on ihan parhaita! Lempiartisteja ja -yhtyeitä on muun muassa Kelly Clarkson, Anna Abreu, Haloo Helsinki!, Christina Perri, One Direction ja Paramore. hahah kuulostaapa jotenkin niin teinimusiikilta kaikki :D Tämän hetken lempibiisit on Carly Rae Jepsenin Call me maybe ja PistePisteen Elän sut uudestaan.

6. Oon murtanut mun oikean puolen solisluun kolme kertaa. Kerran tein kuperkeikan jollakin puisella lavalla ja ilmeisesti kaaduin tai jotain, vähän hämäriä mielikuvia, sillä on vielä aika nuori. Yhdesti tein myöskin kuperkeikan, mutta paikkavalinta oli vähän huono: tulin alas puistonpenkiltä. Olin myös aika nuori, en itse asiassa näistä kahdesta ensimmäisestä kerrasta ole ihan varma, mitä oikeasti tapahtui. Mutta tämmöiset muistikuvat mulla on :D Kolmas ja viimeisin tapaus kävi muutama vuosi sitten, kesäloman viimeinen viikonloppu ennen lukion alkua, kaaduin skootterilla. Oon myös yhdesti pienenä sytyttänyt mun sormen tuleen!

7. Aika ajoin koukutun Sims 2-tietokonepeliin. Se on vaan niin paras! Mutta oon vähän heikko pelaaja siinä mielessä, että en ikinä anna mun simeille käydä mitään pahaa tai negatiivista, vaan niillä kaikilla on lähes täydelliset elämät ja talot. Joskus oon kiintynyt joihinkin simeihin tosi paljon, ja silloin on harmittanut jos peli on pitänyt asentaa uudelleen ja poistaa aikaisemmat tallennukset :< Oon kokeillut myös Sims 3, mutta kakkonen on mun mielestä parempi, kannattaa tutustua peliin jos ei vielä ole sitä tehnyt!

 Kiitos haasteesta Minnalle :)

-isomeeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti